Hemma

Efter denna lååna dag är jag nu hemma. Med smask & blask. NamNam.

Nordiclights idag på höögsta nivå. Vi kom dit och börja mocka ut en utebox sen 2011.. Snacka om SKIT. Ca. 50 cm lager med kiss & bajs som var mögligt åå allt. Hoppas bara inte lukten sitter kvar, känner inget eftersom jag är van nu.. :/ Sen tog vi Sassan och gick två varv runt slingan. Träffade två BITCHIGA chheyer som var 10. Haha, jag och Maria sket i det & var serri dö galna.

Sen tränade vi lite och tittade på tävlings tider & så. SPÄNNANDE. Men nu menar jag det för er! Den som först gissar om vi ska tävla eller inte vinner en LÄNKNING bland mina 20-40 läsare.

Chinchooong ses imorrn. (eller senare puss)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0