Härlig dag på länge

Hej!
Igår blev det ingen uppdatering efter grönan.. Jag skulle bort till riktigt goá vänner till våran familj! :)
Vi åt god mat, pratade hade riktigt kul helt enkelt.
Grönan levererade! Inget speciellt favorit åk, eftersom jag åker allt. Precis allt! :D
 
Dagen ska spenderas men Vanessa. Hon kom hem från Mallorca igår, vi ska åka och bada. Ha det riktigt skönt nu innan vi taggar ridlägret en sista minut! :D <3 Hon är så saknad !!
Jag hör av mig senare & det är Vanessa som ska med mig på ridläger btw. ;)
 
Ska man tacka Gröna Lund !!? :P
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej sötnos!
Jag har varit inne och fixat din blogg nu! Gillar du den? Jag hinner tyvärr inte fixa smilisena nu för det är så mycket jobb :/ men jag kan göra det någon dag framöver? Är det något mer du har kommit på att du vill ha eller om du inte är nöjd med något säg bara till! kram

2012-07-29 @ 01:13:40
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0