Borta från "broms-staden" ;)

Tjena ! ♥
Nu är jag hemma från betet. Demi har kladdigt öga, vet inte riktigt vad som är felet? Men han har haft så förut med. Vi valde att köra hem honom och tvätta ögat, utan bromsar & flugor som bor där. ( På betet ) Sen kommer han få åka tillbaka när ögat är bra igen. Sen är han lite mobbad i hans hage med...
 
Häsade även på Rambo & Felicia, kan ju inte låtta bli att hälsa  på min polle, nej! ♥ ;) Sen hämtade vi transoprten på haknäs, där stog med en häst som brukar vara på Sigtuna så lite känsla av ridlägret dök upp. 8 dagar kvar till dess. Härligt & längtar 7kt mycket !!! :D  
Kaninerna har med fått mat! ;) Nu äter jag en Ben & Jerry´s Feirly Nuts.. Mm, min tjokis dag idag !!
Ser ni också skillnad på Rambis ?? Förutom att han slitit bort lita av sin man..
 '
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0