Foto

Mammas dator hel, bilderna förhoppnings vis tillbaka.
Mammas dator är hel, igentligen så var det bara skärmen som paja fick vi reda på nu. Min storebror provade och koppla in sin dataskär i mammas dator, då så funkade det. :)

Jag brukar inte ta kort/bilder på när jag rider, eller be någon. Men det ska det ändras på, jag kan ta med systemkameran och det blir bra bilder då! Men ni får vänt lite tills det händer, kommer i  alla fall på sommaren när det är lättare att fota. Sugen på att visa er bilderna när jag var liten och red, dock får ni vänta lite till tills dess. 

  
BRUKAR NI FOTA ELLER BE NÅGON NÄR NI RIDER ELLER HÅLLER PÅ MED HÄSTAR?


Kommentarer
Postat av: Emelie

sitter just nu och svarar på kommentarer och ska snart hoppa in i duschen, kommer bli riktigt skönt! :)sjdå?

kram

2012-01-09 @ 19:09:09
URL: http://emelieerikszon.blogg.se/
Postat av: kajsa

Jag är oftast ensam när jag är i stallet så jag kan inte ta kort så lätt! Ibland tar jag lite kort före/efter ridpasset och i stallet när jag står på marken :)

Men jag önskade att jag kunde ta mer bilder när jag rider!



kram

2012-01-09 @ 20:10:40
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0