Tillbaka till HALTET

Som ni kanske har läst så började Ravell halta. Vissa vet att det har blivit bättre, men nu är det tillbaka.
Jag var ute och red på Ravell som vanligt. Efter ca. 15 minuters ridpass så stannar han på hans konstiga sätt som förra gången. Jag matar på han och han skuttar fram på tån med högra bakbenet. Ropar på min moster som var med idag på ridpasset. Och han slutar när hon kommer. Vi bestämde oss för att ta in honom. Så gick dagens ridpass!
Men han blev ompysslad massor innan för han var super lerig som vanligt. Lixom jag blir lite rädd när han haltar sådär. Han är gammal och tjock. Beter sig lite knasigt med då.
Love you FOREVER Ravell.


Kommentarer
Postat av: l i s a l a l a r s s o n

du verkar vara rätt person att svara på veckans läsarfråga :)

http://lisalalarsson.blogg.se/2012/april/lasarfraga.html

2012-04-07 @ 17:40:56
URL: http://lisalalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0