Det ROLIGA vädret

Haha, det super roliga vädret är tillbaka. igår vår det super väder och idag super regn blandat med snö.

Idag var det ingen ide att rida. rambo var redan blöt så jag skippade allt. fredagen gör mig ändå så trött. imon så ska jag ha maskredhoponing med (men vi fick inte reda på om tävling) men förhoppnings vis blir det det. Jag ska som tidigare sakt vara en kanin. Påskhare som jag inte ha årkat skriva.
Jag har varit SKIIT nervös tidigare men idag känner jag mig liksom chill. ska bli skita KUUUUUL! I LOVE IT! :-)

image description

Som ni ser det yttre håret på bilden. Vill jag HA! det är inte min hårfärg utan ljus som bleker det. ni ser lixxom längs in. Just så som jag vill klippa mig är svårt men jag vill i vilket falll ha blont hår! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0