Drömmar

NI ska bara veta vilka enorma drömmar jag har i mitt liv. drömmar om ditt & datt. så & si. ALLT & ALLAS drömmar är olika. mina är speciella.
Man kan inte få sin dröm när man vill med ett poff. man kan inte bara önska att allt ska hända dagen efter. man MÅSTE vara med och tillvärka sina drömmar. även sina FÖRELDRAR måste vara med i fall i fall. jag menar om min dröm är att komma långt i ridningen ex. att bli uttagen till SM behöver jag mina föreldrars hjälp och min tränares hjälp. ALLAS hjälp skulle vara grymt att få med det kan jag inte. INTE om jag inte påvärkar något. jag behöver kanske hjälp av mina föreldrar för attt få en häst för en 10-15 tusen. som dels ska vara ung och hästen klickar med mig på en gång jag möter den. man kanske behöver en hopp & dressyrhäst eller en alraound. antingen 2 eller 1 lixxom.

mina mamma är liksom på och vill att jag ska få en bra häst och vill att jag ska bli duktig inom ridningen. eftersom jag vil komma REGÄLT långt där. men jag har en lång bit kvar. Jag kanske har kommit en 20% av 110%. det kommer jag inte få veta förns jag kommer ut på en tävlingsbana förförsta gången och kanske tillochmed vinner min allra första tävling. jag vill känna mig GENOM klar så att det går bra. första tävlingen kräver jag mig lixom inte att komma 1:a på. same chit! Jag är liksom bara 12 år och är född 99. jag har långt kvar i mitt liv. Just nu kan nog ingen stoppa mig.

Ex. Roffe är väll en 50 år uppåt. xD han tog sin tid på sig. Filiph Carry har sin tur att kanske få in första häst när han var riktigt ung och blev duktig snappt. men inte lilla JAG som står kvar på marken med en gammal polle som betyder det mästa. samma som att vissa har lätt att ge bort saker (sälja en häst) och köpa  en ny. jag kan erkänna att jag har säljt två hästar i mitt liv när jag var 4-6 år. Kajsa min första schettis som var ett föl sålde jag för vi klickade inte. hon var lite envis och behövde en ruttinerad ryttare som hon kunde lita på. jag blev lixxom biten av henne i båda armbågarna men same chit. Glen & Kajsa finns in my heart every day.

Ravell med. alla ponnysar/hästar jag kommer ha gemensamt med finns ALLTID i mitt hjärta & ALLTID.

image description

Kommentarer
Postat av: My

Grymt fin blogg har du!

Allt bra idag?

GLAD PÅSK! :D

2012-04-07 @ 14:31:37
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Du FÅR bara inte missa min tävling, det är ett över coolt pris ska du veta, som jag nästan aldrig bjuder på ;)

länk:

http://annasylves.blogg.se/2012/april/tavlingen-som-jag-pratade-om.html#comment

2012-04-07 @ 14:33:15
URL: http://annasylves.blogg.se/
Postat av: Marina

Fin blogg.

2012-04-07 @ 14:59:31
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0