Varför?

Om du så himla mycket älskade min blogg eller älskade datt & bull.
Varför sårar du mig NU?

Mobbad i skolan elaka kommentarer på bloggar. Varför kommer de upp? Varför är det du som gör det? Om du nu sitter och läser det här ber jag bara vissa ta åt sig. Dom som inte tänker sig för innan dom säger si eller kommenterar så. Kan gärna dra från min blogg & LIV.

För kanske 2 veckor sen så hade jag statistik på 60. Men du som inte KÄMPAR och framförallt LJUGER får din statistik på 1000. Hur tänker vissa människor i världen?
Jag har en blogg, som drivs av mig som är ärlig och säger vad jag tycker här. Jag kan visa er mina "privata" saker HÄR.

Skulle du vela ha folk på din blogg som säger "SLUTA med att lek fjortis du är för ung för att ta kort på dig själv osv." skulle DU?
Jag ger tips, lyssna inte på folk du inte känner! Även om du ser upp för dom och är din största idol. MASSA med folk som sitter DÄR & HÄR gör så. Inte dom som snackar skit. Men jag vill inte att du ska bli en sån..





Kommentarer
Postat av: Elin

Man blir så jäkla ledsen, fick en kommentar av en jag ser upp till att jag var för dålig för att kunna göra det, ellet det, men även om man blir ledsen, ta det negativa som en push att visa dem att man kan, så gjorde jag när jag fick sånna kommentarer, både på min gamla blogg och facebook och det funkar faktiskt!



<3

2012-05-25 @ 09:58:40
URL: http://eliinwildlock.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Sv. Tack för en fin kommentar :)

Vi redigerar våran header själv i Photoshop, om ni inte har det så kan ni ju testa http://pixlr.com/



Kramar från oss

2012-05-28 @ 15:49:55
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0