Ridningen

Hej, ville berätta lite om ridningen i måndags, tisdag och onsdag!

Måndag: Gick gallant! Var super fin inte stel, förutom när han blev rädd för en hund. Galoppen bra och traven var lite segare.. Men vi fick igång han! :)

Tisdag: Sådär, han var bråkig, bockade och tjafsade imot.. Men gick fint :)

Onsdag: Blandning av dåligt och bra, var lite sur och okonsentrerad. Busade och lossades vara rädd för saker.

Men idag fpr han vila för jag ska till stan men pappa och leta efter något fint till min vänn! Hon fyller år på Söndag.. :) Kanske inte kan rida imorgon heller.. Kanske får gå en promenad eller så, för vet inte om jag hinner rida för ska på tjej middag!
Min vänn önskar sig saker man ska kunna använda till cupcakes..! Hittade lite saker på "Panduro" men vet ni??:


VART JAG KAN HITTA FLER SAKER TILL HENNE ( INOM CUPCAKES/BAKNING) ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0