Lastiningen

Nu får jag ta tag i lastningen!

Dagen började med att packa saker. Sen att börja lasta. Vi hade svr att välja vem vi skulle lasta först, men jag bestämde mig för Rambo eftersom han inte går in när mellanväggen står på plats.. Vi fick han efter cirka 40 min kämpa. Sedan visade det dig att han fick panik och slet sig ut, inte så roligt för båda eftersom jag slog i munnen i stål "stången". Viste att något skulle hända så tog handskar.

image description

Sen fick vi alltså ta Demi först & åka två vändor. Medans valde jag att stanna kvar med Rambo för han var riktigt stressad! Sen lastade vi igen och fick in han ganska kvickt. Han ställde sig upp 2 ggr, men ingen fick en hov på sig som tur var. Sen en liten belöning inne i transporten för allt han gick igenom denna dag. För fel? Han gick mer om det jag berättade.
MIN STRUMPA. LOVE YOU! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0