Tidig morgon

Hej !
Nyss hemma från betet, tidig morgon. Bambi var utan flugluva.. Jag gillar inte dessa flugluvor som man köper, tillexempel på hööks. Alla går  bara sönder.. Men det finns en flugluva som är bra, men den tar såklart slut första dagen den kommer ut. Och dem riktigt dyra.
 
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, chilla. Något åt det hållet tror jag. Kanske tar en tur till katten? ♥ Jag ska inte på hoppningen som går nu heller. :(  Blogg.se appen gör inte som jag vill nu heller, så det blir minder uppdatering igen....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg! :D

2012-07-22 @ 16:02:28
Postat av: dominic

aw, gullekatt ^^

2012-07-22 @ 18:15:04
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0