Ridhus & ridvolt

Hej! ♥
Det har inte gått så bra med golven, vi fick tydligen saker från en skit firma.. Så jag är tvungen att sova borta en dag till, men det ska nog gå eftersom jag har mobilen och kan mobilblogga lite! ;)
Har nyss kommit hem, tog och gick hem från moster så jag kan få liten egen tid. Tur har den dåliga lacken torkat så jag släpade mig upp på mitt rum. Sen senare ska jag vara med Vanessa & Ebba!
 
Det bor några charmiga grannar berdvid stallet, som ofta kör cross och sådant.. Men dem har gjort upp ett fyrkant spår åt oss att rida på! Lite roligt, men det är riktigt bra. Så fina dagar kommer tillbringas där med Rambis. Sen har vi fårr lov att rida i ridhus gratis med han. Vilktet också är toppen! :D
↓ BJUDER ↓
Inne på affärer med en tränare, hehe! :P

Kommentarer
Postat av: Wilma - Teamgrys

Sv; Tack så mycket! På ranchen för mig & Elin och på Sjöis för tova :)

2012-07-18 @ 14:31:27
URL: http://teamgrys.blogg.se
Postat av: Amanda ♥

Fin blogg du har! Kika in på min blogg nångång när du har tid och lämna gärna en kommentar :)
/ Amanda - wixiepixie ♥

2012-07-18 @ 20:07:53
URL: http://wixiepixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0