Packa

Hej på er alla!
Idag behöver det packas. Putsas & tvättas. Men det ska allt bli riktigt kul imorgon! :D Då taggar vi ridläger 2012, tror det blir min höjdpunkt i sommar!
Har även fått reda på att min gamla - dagiskompis ska på samma ridläger som mig.. Vilket både kommer bli spännande och nervöst. Undra ifall hon kommer ihåg mig?
Jag hör av mig ikväll, eller tidigare!
Kommer blogga under ridlägrets gång ifall det funkar. Annars en vecka semester, btw. ;)
Detta är anlägningen vi ska sova i! :) Mysigt ställe va?
Jag vet inte om vi kommer bo i det stora huset eller i det två stugorna bredvid..
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Nu finns vinnaren av dagens blogg uppe, så gå in och titta om det vart du! :D

2012-07-29 @ 13:50:12
URL: http://emeelieez.blogg.se
Postat av: Fanny Jaensson

Hej! Nu är vinnarna av "Veckans blogg" dragna, kika in på bloggen och kolla om det vart du, om inte tack för att du var med och var gärna med nästa gång igen! Kram Fanny :)

2012-07-31 @ 11:25:13
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0