Varför kallt?

Idag anlände jag och mina två kära kompisar till stallet. Jag, Alle och Elin tog oss med cykel dit, sycklade över en stor äng! Idag red jag på en äng, lite på en volt. Det är så himla kallt och fruset ute! Dock är det jobbigt för hästar att gå i hagen för det blit klumpigt och hårt. Hästar förstör mycket, dells blir det jobbigt för dom själva!

Jag börgade med att rida och min lilla älskling känndes super! Han gick alltså jätte bra! Jag fick själv höra många kommentarer av dom som tittade, "Gud vad fint han går". Jag har gort ett bra arbete! Stolt...
Dock så blev det inga bilder och ingen ny header just nu.


                      Nu: Svara på kommentarer som gäller! Puss på er alla fina människor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0