Älskade bebis bli bra

Just idag så har dagen varit både dålig och bra!

Men jag börgar med det bra: Idag var vi på akademistallet. Jag och mamma pratade med kompis till oss, som tycker jag ska börga rida där! Mamma har jobbat på akademistallet så vi känner typ alla där! Sen så ska jag och mamma prata om att jag får mer ridning, änn vad jag gör. Så jag ska kunna utväklas mer & helt änkelt lära mig mera! (:

Kommer till den dåliga saken: Att Demi har fått ett jätte stort sår i hoven, han kommer till och med att behöva stå i en annan hage, som det är mjukare i. Det är bara så förbaskande jobbigt med hårda hagar! Men jag hoppas att ni önskar mig och min kära vänn ett stort lycka till!

Hur ser era hagar ut till hästarna??


Kommentarer
Postat av: Elin

stakars demi!

2012-01-07 @ 11:06:41
URL: http://tresunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0