Frihetsdressyren

Nu är jag klar med att ha tagit bort en REJÄL mängd med hår på Rambo. Snacka om att njjjjuta.
Efter så tog jag ut Rambo på ett frihetsderssyr's pass. Jag kan inte göra så mycket konster med han men det kommer förhoppningsvis. Han lyder mig iallafall. Eftersom han springer/följer mig. På slutet så avslutade jag med en bugning. HAHA. rambo var as gullig. Han liksom fortsatte att buga för han trodde typ att det fanns mer godis vid bogen/magen. Tillsluts så nafsade han på sig själv så då slutade han.

Tog inga bilder idag. Kanske kan ta bilder senare idag på han. Om han fortfarande är ren. Tog inget för jag var själv och hade inte med mig någon kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0