Kul

Idag var jag med Carro och Josse! Vi hade super kul. Vi spelade "risk" , är ett sälskaps spel.

Nu har jag ätit och ridit! Rambo kändes kansig idag att rida på. Han kändes tung på något sätt och fick inte riktigt som jag ville. Så det blev ett kort ridpass! Sen tig jag han på en promenad med longerings linan, logenrade han lite. ( utan någon på ) Då gick det betydligt bättre.

Dessutom så har jag funderat lite på att min blogg bara ska handla om "hästar & ridsport" nu. Det är faktiskt välldigt kul att skriva om det. En bild på mig och Rambis när vi red. ( bilderna är dåliga och suddiga, för vi red i mörkret ) Sen har jag o matchande kläder! Ville bara vara varm och skön denna gång.


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

hahha tack :P



Förresten, du har väl inte missat mitt allra första videoinlägg?:)

http://ttheresebjorkman.blogg.se/2011/december/mitt-forsta-videoinlagg-pratar-om-vad-jag-gj.html#comment

2011-12-30 @ 22:18:58
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0