Ajajaj!

Idag var det en dåååålig dag i skolan! Långtråkig och helt värdelöst... Har fått komentarer om att folk värkar tycka att jag inte gillar skolan jag går på!! Men såklart är det nt det. Jag har bara lusta att byta skola med andra aktiviteter en vad våran skola har...

Idag ska Rambis vila, jag ska med min kompis när hon rider! Som ska bli fun:) igår var han duktig, vi hoppade igen! Vanessa var även med igår men hon var liiite rädd...
I förrgår så kastade Rambo av henne:o Hon klarade sig bra och fick nada skador! Har en video när hon ramlar av, men otur är att jag inte vet hur man lägger upp en filmad video på bloggen!:( han bockade två gånger och insåg att hon inte kom av, så sparkade han bakut och vanessa ramlade över halsen med en volt! Hon hade tur som bara kunde vara meters skilnad, så hade hon ramlat i en ler pöl!
Vanessas ord: Sånt händer med hästar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0