Guten dag

Det har varit en riktigt guten dag idag. Inte hänt något alls.
Senare ska jag åka ner till min moster och sova där för vi har slipat och lacka våra golv.. Vi kanske tar en tur till betet för att se hur dem har det, isåfall rider jag kanske lite!
Jag var till Rambo i helgen, hovis kom. Inga trachade fötter, phuu. Men han hade blödit lite i ena hoven, vilket inte är farligt.
Rambo är väldigt rädd om sina hovar, blir lätt ömfotad. All halta tidigare har varit för han inte har vart van att gå utan skor men han har gått utan hela sommaren, ska fortfarande det. Nu inga ömma hovar. :D
Sedan när dem kommer tillbaka till hösten så ska Vanessa (you now who i'm talk abauot) ska hon rida en annan häst som finns i det stallet. Så vi blir två tsm. :) Det kommer nog bli bra för oss alla, sen behöver vi inte rida ut själva!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0