Varierande :)

Igår blev det två varierande ridpass. Det började med dressyr i paddocken i 20 grader varmt men Jojo. Hennes små steg gör det jobbigt. Men allt gick super bra annars och mycket bättre än förra lördagen. Hon blev busig i galoppen sista gången och bockade sig fram, men jag satt kvar!

Sen drog det vidare till Rambo som var såå himla krånglig.. Han haltade med alla fyra, vi kratsade hovarna •100. Sedan gick an som vanligt, vi hoppa upp. Då började han att "ramla ihop" och jag klev av eftersom jag inte gillar när han håller på. Ringde min moster som fick komma ner, då slutade han. PONNY FASONER ÄR DET! Men sållar visade sig allt att han är fot-öm och aldrig gått utan skor i fram. Provade att galoppera och gick inte super, bock spark hopp hopp skutt. Vi logerade han så han skulle bli lugnare och började om från början. Snacka om ledsen ponny av att gå på grus :(

Och nu sitter man här med er, KRAM FRÅN JOJO & RAMBO & MEEEEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0