Mohaha

Mohaha, mitt "viktigt inom ridning" inlägg blev poppis. Idag har det varit en super söndag och ingen skola imorgon! Jao. Rambo longerades och blev riden. Snacka om kul, har en video på när jag longerar han utan spö.. Demi fick gå löst på ridvolten när vi red, han fick röra sig iaf. Vi provade att longera han men han visade med bak benen så vi sluta. Vi skulle ta och longera Felicia men det gick inte. Vem är Felicia? Jo berättar senare i ett inlägg om henne, lite för tips: VÄRLDENS envisaste shettis!!
Skåda min GAMLA tröja jag hittade i garderoben, använde den för idag var en slitig dag.
Vill ni ha vide på ridpasset på mig och Rambo idag, som gick sådär? Godnatt?


Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt fin blogg! :)

Vad tycker du bäst om? Många korta inlägg per dag, eller typ 1-2 långa inlägg per dag?

Svara gärna i inlägget näst först i min blogg så är du gullig♥

2012-04-30 @ 08:59:19
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0